Blog geri dön
Kızlık Zarı Dikiminin Garantisi Var mıdır

Vajina Daraltma Sonrası Süreçler Nasıldır?

Vajina daraltma ameliyatı yaptıran kadınlar genellikle aynı gün evlerine dönerler, bazen anestezinin türüne göre geceyi hastanede geçirmeleri de gerekebilir. Yazımızın devamında vajina daraltma sonrası süreçlerle ilgili merak edilen sorulara yanıt vereceğiz.

Vajina Daraltma Sonrası Cinsel İlişki Ne Zaman Olmalı?

Vajinoplasti sonrası ilk cinsel ilişki ameliyattan 4 hafta sonra olmalıdır. Ameliyat sonrası iyileşme sürecinin ilk aşamasından sonra vajinal birleşme içermeyen farklı cinsel aktiviteler gerçekleştirilebilir.

Vajina Daraltma Sonrası Enfeksiyon Olur Mu?

Vajina daraltma sonrası enfeksiyon riski mevcuttur. Bu risk iki farklı etmenden ortaya çıkabilir. Bunlardan ilki ameliyathanenin, ameliyata uygun steril koşullara sahip olmamasıdır. Diğeri ise ameliyat sonrasında hastanın, doktor tarafından önerilen konulara dikkat etmemesi, ilaçlarını düzenli kullanmamasıdır. Her iki nedenden de ortaya çıkan enfeksiyon sorunu, ilgili noktalara dikkat edildiği sürece önlenebilir.

Vajina Daraltma Sonrası Adet Düzensizliği Olur Mu?

Vajina daraltma ameliyatı sırasında hastanın yumurtalıklarına, rahmine veya hormon dengesine herhangi bir müdahalede bulunulmaz. Dolayısıyla da vajina daraltma ameliyatı sonrası hastanın adet düzensizliği deneyimlemesi beklenilmez. Bununla birlikte ameliyatlar günümüzde her ne kadar güvenli olsalar da hastalar bu ameliyat süreci nedeniyle stres ve kaygı hissi deneyimleyebilirler. Buna bağlı olarak da adet kanamalarında kısa süreli gecikmeler meydana gelebilir.

Vajina Daraltma Sonrası Ağrı Olur Mu?

Vajina daraltma sonrası ağrı hissi meydana gelebilir. Bu ameliyatın komplikasyonlarından biridir. Bununla birlikte doktor, ameliyat sonrasında hastasının ağrı hissetmesini önlemek için bazı ilaçlar reçete eder. Bu ilaçlar doktorun önerdiği süre boyunca, önerdiği düzende kullanılmalıdır. Böylece ortaya çıkabilecek ağrı hissi önlenebilir. Aynı şekilde potansiyel olarak vajina bölgesinde ağrıya yol açabilecek aktivitelerden uzak durulmalıdır.

İstanbul Vajina Daraltma Ameliyatı Fiyatları 2023

İstanbul vajina daraltma ameliyatı fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.

Bu gönderiyi paylaş

Blog geri dön